Witam wszystkich

Najlepsze miejsce do tego, by zacząć przygodę z naszym forum. Przywitaj się, napisz, kim jesteś, jak do nas trafiłeś...

Witam wszystkich

Postautor: Rachael » 04 maja 2010, 11:21

Dziękuję bardzo za zaproszenie^^postaram się udzielać tu jak najwięcej żeby z wami móc dyskutować.Może trochę o mnie.Jestem z pod Warszawy.Zajmuję się demonologią już od ponad 6 lat i tak żyję.Służe pomocą i radą wszystkim wam,którzy będą chcieli się skontaktować ze mną.Pozdrawiam :D Rachael
Rachael
 
Posty: 9
Rejestracja: 04 maja 2010, 11:17

Re: Witam wszystkich

Postautor: Ruskof » 04 maja 2010, 11:23

Witam :)
Nigdy nie daj sobie wmowic przez kogos to co potrafisz zrobic a to,czego nie potrafisz,bowiem tylko ty to wiesz i wiesz jak osiagnac swoj cel.

Przy odpowiednich argumentach wszystko,alez wszystko zdolam ci udowodnic...


Kontakt GG : 393033
Ruskof
 
Posty: 81
Rejestracja: 01 maja 2010, 18:42
Lokalizacja: Katowice/Awinion

Re: Witam wszystkich

Postautor: Rachael » 04 maja 2010, 11:30

Miło cię poznać^^akąd jesteś?
Rachael
 
Posty: 9
Rejestracja: 04 maja 2010, 11:17

Re: Witam wszystkich

Postautor: Melys » 04 maja 2010, 11:32

witaj Rachael - demonologia ? ciekawe... mozesz cos wiecej mi naskrobac.
Nie śmierć rozdziela ludzi , lecz brak miłości
Jim Morrison
Awatar użytkownika
Melys
spirytystka
spirytystka
 
Posty: 376
Rejestracja: 08 gru 2009, 13:13
Lokalizacja: Łódź

Re: Witam wszystkich

Postautor: cthulhu87 » 04 maja 2010, 11:35

Demonologia to dział etnografii, który zajmuje się demonami :).
My, Słowianie, mamy bardzo rozbudowaną demonologię: wąpierze, strzygi, baby jagi (a jakże), wodniki, latawce itd.
Ale mamy też duchy opiekuńcze, domowe, którym gospodynie jeszcze w XIX wieku zostawiały jedzenie w kącie izby.
Fajna sprawa:)

Rachael, witaj i rozgość się:)