Cześć wszystkim !

Najlepsze miejsce do tego, by zacząć przygodę z naszym forum. Przywitaj się, napisz, kim jesteś, jak do nas trafiłeś...

Cześć wszystkim !

Postautor: Orobas » 08 lip 2016, 17:41

Trudno jest mi pisać o sobie. Zawsze gdy mam to zrobić, zaczynam się zastanawiać - kim jestem? Czy można mnie jakoś sklasyfikować? Ilu ludzi jest podobnych do mnie?
Nie przeciągając:

Nazywam się Bartek i jestem 23 letnim studentem z Opola.
Trafiłem tu dzięki dobrej, silnej duszy w postaci dobrego kolegi Darka :)

Zajmuję się jasnowidzeniem,tarotem, magią, uczę się astrologii. W swojej karierze "czarownika" bardzo często miałem do czynienia z różnymi duchami - komunikuję się z nimi, wyrzucam je, czasami pomagam przejść.
Chcę poznać spirytyzm, ale ilekroć zabierałem się za księgę duchów - musiałem ją odkładać z jutra, na jutro. I to wieczne jutro, właśnie zmieniło się w dzisiaj.
Chętnie poczytam o waszych doświadczeniach i chętnie podzielę się swoimi.

Dużo dobra życzę wam wszystkim !
Serce, które myśli czule o kimś, posiada siłę zdolną zmieniać rzeczywistość.
Awatar użytkownika
Orobas
 
Posty: 40
Rejestracja: 08 lip 2016, 16:40
Lokalizacja: Opole

Re: Cześć wszystkim !

Postautor: Pawełek » 08 lip 2016, 17:46

Witaj Bartku :)

Co studiujesz jeśli można spytać? A ten kontakt z duchami, w jaki sposób przebiega? Jeśli masz zdolności mediumiczne to zachęcam byś się zapoznał właśnie z Księgą Duchów, w której naprawdę jest wiele wiedzy, a następnie z Księgą Mediów :)

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Pawełek
Moderator forum
Moderator forum
 
Posty: 1941
Rejestracja: 27 kwie 2015, 21:36
Lokalizacja: Śląsk

Re: Cześć wszystkim !

Postautor: Darel » 08 lip 2016, 17:49

Witaj na forum!
Fajnie, że jesteś z nami. Liczę na konstruktywne dyskusje, których to forum potrzebuje, a Twoje świadectwa pomogą nam je nieco rozruszać :)

:chico:
Narodzić się, umrzeć, odrodzić ponownie i wciąż się rozwijać - takie jest prawo
Darel
 
Posty: 175
Rejestracja: 22 mar 2014, 16:12

Re: Cześć wszystkim !