witam

Najlepsze miejsce do tego, by zacząć przygodę z naszym forum. Przywitaj się, napisz, kim jesteś, jak do nas trafiłeś...

witam

Postautor: neuron » 19 paź 2015, 18:21

witam

naprawde nie wiem co ja Tu robie ale......

wyglada na to że mam specyficzne zdolności i one to zaprowadziły mnie na to forum , szukam odpowiedzi wiec trafiłem tutaj ....

jestem zielony w temacie ....info jakie mam to szczatkowe,obiegowe opinie ktorym nigdy sie nie poddałem .... jestem otwartym człowiekiem ........

42 lata i takie cuda ......

zburzyło to mój obraz świata ......mimo że wszystko ułożyło się na nowo ........ w odpowiedniej pozycji w koncu

świat okazał się dekoherentny ............w 100 %

witam więc
Nie można się przygotować do skoku w przepaść

droga w górę i droga w dół jest tą samą drogą
neuron
 
Posty: 897
Rejestracja: 19 paź 2015, 18:15
Lokalizacja: .............

Re: witam

Postautor: Pawełek » 19 paź 2015, 18:25

Witaj ;) Możesz rozwinąć jakie umiejętności posiadasz?
Awatar użytkownika
Pawełek
Moderator forum
Moderator forum
 
Posty: 1941
Rejestracja: 27 kwie 2015, 21:36
Lokalizacja: Śląsk

Re: witam

Postautor: neuron » 19 paź 2015, 18:39

jakie umiejętności posiadam ???

sam nie portrafie tego nazwać mimo że mogę opisać co i jak odbieram

mianowicie

jest to rodzaj przypięcią (energetycznego?) na zasadzie przekazu wibracji wyczuwam postać łącznie z precyzyjnym określeniem ruchu i położenia w przestrzeni ......

krótko mówiąc mam gościa , istotę z ...... (?) ............ nie słyszę jej , nie widzę , ale wyczuwam każdy najmniejszy nawet jej ruch .......

oczywiście odbierane jest wrażenie ......bo to ....może być cokolwiek .....ważne żebym ja to odbierał precyzyjnie

wszelka forma komunikacji odbywa sie tylko i .....poprzez potwierdzenie w odpowiedzi ......." TAK" "NIE" "WĄTPLIWOŚĆ"