Witam! ^^

Najlepsze miejsce do tego, by zacząć przygodę z naszym forum. Przywitaj się, napisz, kim jesteś, jak do nas trafiłeś...

Witam! ^^

Postautor: Vejne » 29 paź 2013, 20:07

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :)

Ze spirytyzmem mam do czynienia od najmłodszych lat, chociaż jeszcze nie potrafiłam w pełni zrozumieć, z czym mam do czynienia.
Domownicy zapewne domyślają się, kim jestem, ale teoretycznie wszystko osnute jest zmową milczenia. Zostałam wychowana w wierze rzymsko-katolickiej i gdybym mówiła przy rodzinie całkiem otwarcie o swoich poglądach, najprawdopodobniej uznaliby, że jestem opętana.
Poza tym, wielu ludzi boi się kontaktu z istotami z innego planu. Wolą udawać, że ich nie ma. Ale to zapewne zauważyła większość z nas i nie ma co prawić banałów :)

Coś jeszcze o mnie... Mam na imię Magda i skończyłam 23 lata. Studiuję aktualnie na studiach drugiego stopnia. Interesuję przede wszystkim twórczością typu fantasy i science fiction. Jestem wielką miłośniczką książek Terrego Pratchetta i filmowych Gwiezdnych Wojen (strach się bać, co to to Disney teraz z nimi zrobi...). W mojej duszy gra muzyka metalowa (głównie power, trash, heavy), rockowo-gotycka oraz operowa.

Mieszkam w okolicach Wrocławia i bardzo chętnie przybędę na któreś ze spotkań w tym mieście, o ile będzie taka możliwość i pozwoli mi na to stan zdrowia (dość krucho z nim) :)
Vejne

Re: Witam! ^^

Postautor: Voldo » 29 paź 2013, 20:16

Cześć.

Tak czytam i trochę jakbym czytał o swoich zainteresowaniach ;)

Odezwij się proszę do mnie na maila (w opisie), to dam Ci szczegóły naszych spotkań.
Tomasz

„Jezus Chrystus nie prosił nas o wiele, nie wymagał od ludzi, by wspinali się na Mount Everest, czy wielce się poświęcali. Prosił nas tylko o to, byśmy kochali drugiego człowieka.” - Chico Xavier

Wiceprzewodniczący PTSS
Przewodniczący Wrocławskiego Oddziału PTSS
tomasz.grabarczyk.spirytyzm@gmail.com
Awatar użytkownika
Voldo
spirytysta
spirytysta

Postautor: Krzysztoff » 29 paź 2013, 20:29