praca licencjacka

Najlepsze miejsce do tego, by zacząć przygodę z naszym forum. Przywitaj się, napisz, kim jesteś, jak do nas trafiłeś...

praca licencjacka

Postautor: larvatusprodeo » 25 paź 2011, 15:21

Witam wszystkich,
Przybyłam tu nieśmiale, delikatnie przymuszona sytuacją, ale wygenerowana przez samą siebie. Jestem studentką III roku Kulturoznawstwa i rozpoczynam właśnie zbieranie materiałów i pisanie pracy na temat : "Droga po śmierci - Niebo i Piekło A. Kardec'a."
Pomyślałam, że WY ludzie doświadczeni i "obyci" bylibyście w stanie podzielić się ze mną swoją wiedzą, ewentualnie udzielili jakiś wskazówek gdzie mogę znaleźć jakieś informacje, bibliografię. Coś polecili..Z góry bardzo dziękuję za waszą życzliwość.
LP.
larvatusprodeo
 
Posty: 14
Rejestracja: 25 paź 2011, 15:02

Re: praca licencjacka

Postautor: Voldo » 25 paź 2011, 15:41

Łał. Nie no, jestem pod wrażeniem :)
Temat pracy - wymarzony, po prostu wymarzony. Gratuluję wyboru :)

Jeśli chodzi o to, gdzie co i jak...
Chcesz pisać o niebie i piekle, to na początek polecam przeczytanie "Nieba i piekła wg spirytyzmu" A.K.. Jednakże, najpierw przydałoby się zapoznać ze spirytyzmem... A jeśli o to chodzi, to z kolei mogę polecić "Czym jest spirytyzm" A.K., oraz "Księgę Duchów" również Kardeca - ale to jak na razie tylko w wersji PDF jest dostępne.
W sumie nie zaszkodzi również przeczytać "Ewangelię według spirytyzmu" A.K., chociaż to bardziej jeśli chce się poznać spirytyzm, jednakże może i w pisaniu pracy pomoże :)
Co więcej - mogę polecić choćby siebie (jak i innych, bardziej doświadczonych forumowiczów), jeśli chcesz wiedzieć o co ogólnie w tym chodzi/zapytać się o cokolwiek co związane ze spirytyzmem itd. :)
Jeśli chodzi o Hipolita Rivaila, lub też inaczej Allana Kardeca, to dość dużo informacji można znaleźć we wstępie Księgi Duchów, jak i również innych publikacji.
Tomasz