Strona 4 z 5

Re: Moje sny

Post: 07 lip 2018, 23:20
autor: Ryszard
danut pisze:
ronald73 pisze:Rozumiem że według Was każdy sen, na prawda każdy sen, oznacza coś więcej? Przecież często po prostu bzdury się śni.

Każdy sen to informacja, a ta może nie zostać przyjęta ani nie być poprawnie przetworzona przez umysł np. z nadmiaru wrażeń wtedy się śnią, jak piszesz "bzdury" a to źle sklejone fragmenty tych wrażeń :D Są jednak sny wyraźniejsze a bodźcami do nich jest to co dla nas niedostrzegalne w procesie czuwania, w naszym codziennym życiu, gdy przykuwamy uwagę do tego co wydaje się być dla nas istotne, co przyswajamy. Czas zwrócić i na to uwagę, bo dopełnia naszą rzeczywistość.


Co sądzisz o moim śnie Danusiu ?

Re: Moje sny

Post: 08 lip 2018, 00:29
autor: danut
Ryszardzie, Twój sen był przykładem na wychwycenie przez Ciebie informacji z poza tej rzeczywistości. Silnie wołałeś o nią( zatem Twoje wołanie też zostało odebrane) i nastawiłeś się na odbiór. Są i takie sny.

Re: Moje sny

Post: 08 lip 2018, 10:01
autor: Ryszard
danut pisze:Ryszardzie, Twój sen był przykładem na wychwycenie przez Ciebie informacji z poza tej rzeczywistości. Silnie wołałeś o nią( zatem Twoje wołanie też zostało odebrane) i nastawiłeś się na odbiór. Są i takie sny.


Dzięki, myślę podobnie.

Re: Moje sny

Post: 08 lip 2018, 14:54
autor: ronald73
danut pisze:
ronald73 pisze:Rozumiem że według Was każdy sen, na prawda każdy sen, oznacza coś więcej? Przecież często po prostu bzdury się śni.

Każdy sen to informacja, a ta może nie zostać przyjęta ani nie być poprawnie przetworzona przez umysł np. z nadmiaru wrażeń wtedy się śnią, jak piszesz "bzdury" a to źle sklejone fragmenty tych wrażeń :D Są jednak sny wyraźniejsze a bodźcami do nich jest to co dla nas niedostrzegalne w procesie czuwania, w naszym codziennym życiu, gdy przykuwamy uwagę do tego co wydaje się być dla nas istotne, co przyswajamy. Czas zwrócić i na to uwagę, bo dopełnia naszą rzeczywistość.


Nawet gdy ktoś by mi wytłumaczył jakiś dziwny sen, to co wtedy? Co zrobić z takim wytłumaczeniem w codziennym życiu? :) Nie mam zamiaru za mocno się przejmować z tym co mi się śni :) Obudzę się a idę do pracy :)
Sen w rodzaju koszmar to na prawda rzadko kiedy mi się wydarzy, no i niech tak zostanie :)

Re: Moje sny

Post: 08 lip 2018, 17:26
autor: Xsenia
Zarówno węże jak i trąby powietrzne w śnie oznaczają znaczace zmiany w życiu.

Re: Moje sny

Post: 08 lip 2018, 20:04
autor: ES3
Xsenia pisze:Zarówno węże jak i trąby powietrzne w śnie oznaczają znaczace zmiany w życiu.
Z perspektywy czasu ma to sens...

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Re: Moje sny

Post: 29 mar 2019, 10:23
autor: Xsenia
A może mi ktoś powiedzieć na co mi sen proroczy o tym, że część ugotowanego makaronu "ucieknie" do kanalizacji? Przedwczoraj mi się śniło, wczoraj się zdarzyło. I za chiny ludowe nie wiem, po co mi takie sny.... :roll:

Re: Moje sny

Post: 29 mar 2019, 11:08
autor: bernadeta1963
Xenia :)
Kiedy śni ci się ,że gotujesz makaron ,to znaczy że szykuje się jakaś sprawa w której będziesz musiala wykazać się dokładnością i sumiennością .
Pomyśl może musisz czegoś dopilnować w najbliższym czasie . Wywalilas ten makaron przypilnuj żebys przypadkowo czegoś nie zawaliła .
To nasza ''rodzinna ''interpretacja już od lat się sprawdza . :)
To że się wydarzyło w realu to niczego nie zmienia w znaczeniu snu .

Re: Moje sny

Post: 30 mar 2019, 19:23
autor: Nikita
Xenia ma racje...te sny niby nas przestrzegaja ale wydarzenie i tak sie wydarza wiec o dupe to rozbic... :lol:

Re: Moje sny

Post: 30 mar 2019, 20:53
autor: ES3
Nikita nawet tak nie pisz!! A czemu? Juz pisze...
Snil mi sie niedawno znowu paskudny wąż... Dlugasny typu anakonda, kogo ukasil ten w ciagu paru sekund umieral... Bliskie mi osoby schowaly sie w domu, do ktorego bieglam jako ostatnia i juz mialam drzwi zamykac, kiedy pod nogami wsunal sie ten waz do domu... I moje przerazenie, ze nie zdazylam i narazilam rodzine na śmierć...
Wiec wole zeby akurat ten sen nie urzeczywistnial sie, jak ten sen Xeni z makaronem :D