Potrzebuje Pomocy! Bardzo...

Czyli wasze trudności życiowe, problemy z rodziną, przyjaciółmi i skomplikowane sytuacje. Nie wiesz, jak sobie poradzić? Napisz...

Potrzebuje Pomocy! Bardzo...

Postautor: Bartosz021 » 26 paź 2009, 17:33

Mam na imie bartosz.. mam 21, jestem studentem 3 roku Fizjoterapii w opolu. Mam ostra białaczke... na dodatek z mutacja genów, przeszedłem już 2 chemioterapie które nie przyniosły 100% rezultatu. W zeszłym roku po powrocie z Anglii praktycznie w ten sam dzien, po mojej ostatniej rozmowie z ojcem, odebrał on sobie życie (miał problemy z alkoholem, mimo to był to najlepszy czlowiekm na swiecie...) Od tego dnia, moje życie sie posypało, trafilem na czlowieka, ktory przy tragedii, wykorzystal moja łatwowiernosc, i okradl mnie, miesiac pozniej rozszedłem sie z dziewczyną która kochałem nad życie..., miesiac pozniej stracilem prace, w styczniu zachorowalem na helicobater pyroli(zapalenie zoładka i dwunastnicy, chorowalem do czerwca... Kiedy pomyslalem sobie że wszystko jest już w porzadku, wyjechalem za granice zeby troszke sie odbudowac, stanac po tym wszystkim na nogi. Po moim powrocie, jakies 2 tygodnie... Dowiaduje sie, że że mam białaczke... troche bardziej skaplikowana... Ja wierze, że wreszcie w moim życiu przyjdzie dzien, w którym się to wszystko skonczy, a ja bede mogł powiedziec, ze to było tylko złym snem.

Mam do was przeogromną prośbe... Prosiłbym o kontakt z osobą, która była by w stanie skataktować sie z duszą mojego taty...

Jeżeli nie jesteś w stanie mi pomóc w ten sposob, proszę chociaż o jedną modlitwę w mej intencii...
Bartosz021
 
Posty: 3
Rejestracja: 26 paź 2009, 16:01

Re: Potrzebuje Pomocy! Bardzo...

Postautor: Luperci Faviani » 26 paź 2009, 23:30

Będę modlił się za was.
Luperci Faviani - życie jest niczym, wieczność jest wszystkim.
La certitude est une autre dimension de la croyance.
Awatar użytkownika
Luperci Faviani
 
Posty: 2412
Rejestracja: 22 lip 2008, 16:23
Lokalizacja: Polska