Prośba o pomoc w pracy magisterskiej

Jeśli szukasz miejsca, gdzie zamieścić temat niezwiązany ze Spirytyzmem, złożyć życzenia, zamieścić ogłoszenie o sprzedaży "nienawiedzonego" domu to miejsce jest właśnie dla Ciebie.

Prośba o pomoc w pracy magisterskiej

Postautor: annanora » 22 lis 2018, 21:50

Szanowni Państwo,
jestem studentką piątego roku psychologii z Krakowa. Tematem pracy magisterskiej nad którą właśnie pracuję jest poziom duchowości u osób praktykujących spirytyzm. W celu przeprowadzenia badań potrzebuję Państwa pomocy, która polegałaby na wypełnieniu paru kwestionariuszy psychologicznych, która to czynność trwa około pół godziny. Badania są oczywiście anonimowe, jeżeli ktoś wyrazi chęć, zostanie poinformowany o wynikach moich badań, gdy zostaną już podsumowane i opublikowane. W związku z powyższym chciałam zapytać- kiedy odbędą się najbliższe spotkania? Czy będą Państwo zainteresowani pomocą, a tym samym czy mogę Państwa na takim spotkaniu odwiedzić?

Pozdrawiam serdecznie,
Anna
annanora
 
Posty: 2
Rejestracja: 22 lis 2018, 21:40

Re: Prośba o pomoc w pracy magisterskiej

Postautor: danut » 26 lis 2018, 21:19

Bardzo ciekawa praca. Warto by dowiedzieć się czegoś konkretnego na temat duchowości tych osób :) Ja niestety nie praktykuję żadnych zmyślnych metod spirytyzmu, to w tych badaniach nie pomogę. Mam swoje obserwacje, ale one też w tym temacie nie mogą być brane pod uwagę.
danut
 
Posty: 6655
Rejestracja: 27 paź 2015, 09:27

Re: Prośba o pomoc w pracy magisterskiej

Postautor: annanora » 20 sty 2019, 21:20

Ze względu na realia dzisiejszego świata i brak możliwości spotkania, stworzyłam kwestionariusz internetowy.
Jego wypełnienie zajmuje około godziny, będę bardzo wdzięczna wszystkim, którzy zechcą poświęcić swój cenny czas na pomoc w badaniach, które mogą choć trochę pomóc w szerzeniu wiedzy na temat Spirytyzmu.
Zachęcam do udziału wszystkich, którzy Spirytyzmem się interesują, niezależnie od tego w jakiej formie to zainteresowanie się przejawia.