Projekt Cheops

Jeśli szukasz miejsca, gdzie zamieścić temat niezwiązany ze Spirytyzmem, złożyć życzenia, zamieścić ogłoszenie o sprzedaży "nienawiedzonego" domu to miejsce jest właśnie dla Ciebie.

Projekt Cheops

Postautor: Leszek » 28 maja 2009, 23:45

forrest pisze:
Leszek pisze:Ciekawi mnie za to cały temat Projektu Cheops, ciągle to rozgryzam i studiuję. Jeszcze nie mam wypracowanej opinii i nie wiem co myśleć o tym :roll:


Leszek, nie tylko my na tym forum przyglądamy się Projektowi Cheops. Cieszę się, że nie jestem tu jedynym, który zastanawia się nad tym projektem. Mam parę spostrzeżeń, które mogą być moim zdaniem "w znacznym stopniu rozstrzygające" o wiarygodności tego przekazu. Mam też pewne spostrzeżenia, które stoją w opozycji do tych wniosków, ale te wolałbym najpierw skonsultować z Duchem, zanim wypowiem je publicznie. Ogólnie o chętnie podzieliłbym się tymi wnioskami z innymi na jednym ze spotkań PTSS, jeśli tylko inni nie uznaliby tego tematu za nudny i nie watry uwagi. Co prawda, do EnKi mam dość osobiste podejście, ale wydaje mi się, że mimo to potrafiłbym w miarę obiektynie przedstawić ten temat. Właściwie to na pierwszym spotkaniu PTSS powiedziałem już parę rzeczy bliskich tematycznie PCh - chodziło o badania przy użyciu hipnozy regresyjnej... .


Super, że trafiłem na kogoś kto ma lepszy pogląd na tą sprawę, przypadek? Nic się nie dzieje przez przypadek. Tak więc może parę pytań:
Raz, piszesz że musisz się skonsultować z duchem, masz jakiegoś zaprzyjaźnionego?
Dwa, zakładam że masz zdolności mediumistyczne. Napisz jakie, bo wiadomo że mogą być różne.
Trzy, jak blisko jesteś tego projektu?
Przypomina to trochę przesłuchanie ale lubię konkrety ;) Oczywiście nie musisz odpowiadać jeśli jakieś pytanie jest zbyt osobiste.